קופה חכמה למספרה 

מסחר היה עוד בתקופה הקדומה עוד לפני שהמציאו את הכתב, הנקראת התקופה הפרה היסטורית בה החלה התקשורת בין בני אדם. לא הייתה קופה ולא קופה חכמה, בני האדם החליפו ביניהם סחורות ושירותים. המסחר כלל סחר בזכוכית, אבן, עורות, תכשיטים ושירותים שונים כמו תחבורה, רפואה, קוסמטיקה וכד'.

המסחר התחלש בימי הביניים עם נפילת האימפריה הרומית, אך שב והתחזק בין אירופה, סקנדינביה והמזרח התיכון. התחזקות מסחר התבלינים עם הודו הגביר את הצורך במסעות ברחבי העולם והצורך במטבע כסף. הגישה החופשית לשווקים הגבירה את הצורך לשירותים השונים ותרמה להתייעלות הייצור והתמחות בשירותים השונים.

כאמור, התפתחות המסחר הביאה עימה את הצורך בכסף, אמצעי החליפין הפיזי בין הסוחרים המתקבל מסחורה או שירותים שונים. הכסף מתקבל על שירות לו נזקקים. הכסף בתחילה היה פיזי כמו מטבעות לפי קביעת השלטונות ולעיתים נמדד במשקל מול משקל הסחורה המתקבלת.

בעולם המודרני, הכסף יכול להיות מטבעות, שטרות, המחאות, תווי קנייה, כרטיסי אשראי או אמצעי אחר לצורך העברת כסף ממוחשבת של קבצים. עם ההתקדמות הטכנולוגית, גם עולם היופי והאסתטיקה דורש אמצעים כלכליים לניהולו כמו קופה חכמה למספרות או קופה חכמה לקוסמטיקאיות או אף קופה חכמה למעצבי שיער.

ניהול כספים נכון הוא הבסיס לניהול נכון של בית העסק.

קופה רושמת – בתחילה היו אלו מכונות מכניות המאפשרות חישוב מהיר של פעולות המכירה בבתי העסק, שמירה ואחסון הכסף, מתן עודף והנפקת קבלות עם התפתחות הקופות האלקטרוניות. מבנה הקופה כפי שהומצא לקראת סוף המאה התשעה עשרה על ידי ג'יימס ריטי הייתה מעיין קופסה שעליה מכונת חישוב מכנית ובתוכה מגירה לאחסנת הכסף.

בעולם המודרני, מסוף המאה העשרים לערך, הקופה החכמה כבר איננה רק קופסה עם מגירה לכסף, היא עולם ומלואו. אנו באיזיביזי מספקים עבור המספרות, מעצבי השיער והקוסמטיקאיות פתרון יעיל המאפשר מספר פונקציות לכל תחום בעולם היופי: קופה חכמה למספרה, קופה חכמה למעצבי שיער וקופה חכמה לקוסמטיקאית. בין הפונקציות העיקריות שאותן תמצאו בקופות החכמות שלנו:

–          צבירת מידע על הלקוחות, השירותים שקיבלו, מוצרים שצרכו, הנחות וכד'.

–          ניהול לקוחות תוך למתן יחס אישי וניהול מועדון לקוחות קבועים.

–          אמצעי התשלום פשוט וקל ונגיש.

–          מעקב ובקרה על המלאי תוך סנכרון בין השימוש, הזמנות מלאים וניהול הרישום.

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)