זימון תורים לרופא פלסטי 

למה זימון תורים לרופאים הופך ל Mission Impossible – משימה בלתי אפשרית המזכירה לנו את תום קרוז מבצע פעלולים בלתי אפשריים. האם חורף שמתחיל או זימון תורים לרופא פלסטי חייב להיות כך?

כמו בכל שנה, מתחיל החורף ועימו גל שפעת, חום ושאר תחלואי החורף. אנו מתחילים במסע זימון תורים לרופאים המומחים בתחום לנו ולבני משפחתנו. בדרך כלל, "בעונה הבוערת" אנו נאלץ להמתין כשבוע עד שלושה שבועות לתור המיוחל, כך זה פועל בקופות החולים.

מה בין ניתוח פלסטי לכירורגיה פלסטית?

פלסטי – כמו רוב המילים, גם מילה זו מקורה  בשפה היוונית – פלסטיקוס – עיצוב. רק שכאן אנו מדברים על עיצוב איברי הגוף.

ניתוח פלסטי – זו התערבות כירורגית (ריפוי בדרך פולשנית בגוף החולה) לשינוי של מבנה איברי גוף האדם ובדרך כלל איננה להצלת חיים. אם כי ישנם מקרים חריגים בהם יש צורך בהתערבות פלסטית לסיוע בהצלת חיים. עדויות לניתוחים פלסטיים אנו מוצאים בהודו לפני כשמונה מאות שנים לפני הספירה.

כירורגיה פלסטית – כמו הניתוח הפלסטי, כאן מדובר בתחום הרפואה הפלסטית בה נעשה שימוש באמצעות שיטות כירורגיות לעיצוב (מהמלה היוונית פלסטיקוס) של איברי גוף האדם.

אנו מבחינים בשני סוגים עיקריים להם אנו דורשים זימון תורים מטפלים פלסטיים יכולים לתת לנו מענה:

א.      טיפול קוסמטי יזום – ללא התוויה רפואית, הכוונה היא שהמטופל מבקש לבצע הליך כירורגי פלסטי לבקשתו כגון טיפול בקמטים או מתיחת עור כזו או אחרת שאיננה כלולה בסל שירותי הבריאות.

ב.      טיפול לשחזור איברי הגוף – עם התוויה רפואית, כאשר מדובר בטיפול במצב רפואי הנכלל בסל התרופות ומהווה פתרון ושיקום רפואי לבעיה כגון כיסוי צלקת או פגיעה עקב תאונה וכד'.

זימון תורים מטפלים פלסטיים היה עוד קיים בהודו לפני הספירה והתחזק בתחילת המאה הראשונה לספירה ברומא העתיקה כעיצוב פלסטי פשוט לתיקון אוזניים, פנים וכד'. כיום, זימון תורים לרופאים פלסטיים נעשה בצורה ממוחשבת ולחברתנו easybizy יש תוכנות זימון תורים לרופאים בכל תחום. כוח המיחשוב גדל באמצעות שרתים חדשים וחזקים, התוכנה מאפשרת למרפאה לשלוט ולבקר את תהליך זימון התורים ולבצע שינויים לפי דרישת הלקוח.

גם בתחום זימון תורים לרופאים עבור המטופל ביצענו מספר שיפורים כמו הקלה בזימון התור בכל שעות היממה ובזמנו הפנוי של המטופל. תוכנת זימון תורים לרופאים פלסטיים מסנכרנת בין דרישות הלקוח לבין דרישות המטופל.

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)