זימון תורים לקוסמטיקאית 

אחד הטיפולים האהובים על האדם ובעיקר נשים הוא הטיפול הקוסמטי, זהו מכלול טיפולים לטיפוח הגוף, העור, שיער, ציפורניים והרגליים. אם חשבנו שהיום זימון תורים למכון יופי הוא בעייתי, אזי, עוד בתקופת גן עדן בחטא עץ הדעת של אדם וחוה "וכי תאוה הוא לעינים" (בראשית ג.6) חווינו בעיות. הדבר מסתבך בהגדרת המונח יופי, לאורך כל ההיסטוריה ניסו להגדיר אך נכשלו. השוני הוא בין חברה לחברה, בין אדם לאדם ומתחיל בעצם בטבע, כיצד הצמחים מושכים את החרקים והציפורים על מנת שיאבקו אותם או אצל חיות אחרות המתגנדרות במאמץ של הזכר למשוך את הנקבה.

כך, שבסופו של דבר אצל האדם הפילוסופיה של היופי מסתכמת באסתטיקה ובטיפול של הקוסמטיקאית. ועל מנת להגיע לטיפול שכזה אנו נזקקים למערכת זימון תורים לקוסמטיקאית אמינה וידידותית על שני הצדדים.

טיפולים קוסמטיים לה מערכת זימון תורים לקוסמטיקאיות נותנת מענה:

טיפולי שיער – טיפוח השיער באמצעות תכשירים, צביעה וכד'.

טיפולי פנים – סוגי איפור זמני וקבוע

טיפולי ציפורניים – מניקור, טיפוח הציפורניים באמצעות כלים ייעודיים כולל צביעה וחיזוק הציפורניים

טיפולי כפות ידיים – הכולל את המניקור ושימוש במשחות לשימור עור כפות הידיים

טיפולי כפות רגליים – פדיקור, קילוף ושימור עור הרגליים תוך שימוש בכלים ומשחות לשימור וניקוי עור כפות הרגליים

טיפולי עור – ניקוי העור, קילוף העור ושימוש בתכשירים לטיפוח העור

טיפולי אנטי אייג'ינג – החדרת חומרים כגון קולגן ואלסטין לשימור העור המזדקן

תעשיית הקוסמטיקה בעולם מגלגלת עשרות מיליארדי דולרים בשנה, החל מיצרניות תכשירי הקוסמטיקה הכימית ועד לתעשיית הקוסמטיקה הטבעית המתפתחת בשנים האחרונות.

כאמור, את הטיפול ניתן לקבל אצל הקוסמטיקאיות במכוני היופי. הקוסמטיקאיות נעזרות בנו איזיביזי באמצעות תוכנת מערכת זימון תורים לקוסמטיקאיות ייעודית. מערכות זימון תורים למכון יופי הוא אחד התחומים בהן חברתנו מתמחה ומאפשרת ללקוח מספר פונקציות כמו: יומן עסקי, קופה חכמה, מאגר לקוחות, שימור לקוחות, דו"חות, טפסים מקוונים, ניהול משאבים, זימון תורים, סליקה ומאובטחת בתקן EMV, משוב ושמירת קבצים.

איזיביזי מתמקדת בעולם היופי, ומסייעת לקוסמטיקאית בניהול, שימוש פשוט וקל להפעלה של המערכת כולל מערכת חכמה של זימון תורים לקוסמטיקאית המטפלת הן בצד הלקוח (החל מניהול מאגר הלקוחות ועד לניהול מערכת זימון תורים) המסונכרנת עם צד המטופל או המטופלת לזימון תורים בכל שעות היממה.

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)