זימון תורים למספרה 

"… ויאמר לה מורה לא עלה על ראשי…אם גולחתי וסר ממני כחי..." (שופטים טו יז)

"… ותגלח את שבע מחלפות ראשו..." (שופטים טו יט)

זהו סיפורו של "שמשון  הגיבור" בספר שופטים, מסופר על כוחו הפיזי שניתן לו על ידי האלוהים. סמל אחר לשיער ביהדות, בו נהוג לספר בנים רק בגיל שלוש בטקס גדול בל"ג בעומר בהר מרון. אולם, לאורך ההיסטוריה השיער היווה סמל לא כמקור כוח פיזי או דתי אלא כסמל סטאטוס כמו בימי הביניים שגם לנשים וגם לגברים היה שיער ארוך. ומכיוון אחר לגמרי, שיער כסמל למרד היה בשנות השישים כאשר הנוער כאות למחאה נגד ההורים, השלטון והצבא גידלו את שיערם כפי שהומחז במחזמר "שיער" בסוף שנות השבעים.

שיער – הוא סיב העשוי חלבון וצומח מתוך העור. השיער קיים הן אצל החיות והן אצל בני האדם ולו תפקידים רבים כמו: שמירה על חום הגוף, הרחקת חיידקים, הגנה מפני קרינת השמש, הרחקת נוזלים, נידוף זיעה מהיבט הפיזיולוגי. ומן ההיבט הנראות, תקשורת ויופי לשיער סמל של גבריות, נשיות, מיניות ובמקרים מסוימים כאשר השיער מעוצב ונצבע בצורה קיצונית אף אקט של מרידה.

אנו מבחינים בשלושה סוגי שיער עיקריים: פלומה, עדין ושיער טרמינלי גס, עבה וארוך. חלק מתהליך ההזדקנות "פוגע" בצמיחת השיער וגורר נשירת שיער בכל חלקי גופנו באופן טבעי. הערה: נשירת שיער והתקרחות יכולה להיגרם מגנטיקה / תורשה או בעיות רפואיות.

אופיו של השיער (צבע, חלוקה, צפיפות) תלוי בעיקר בגנים ובתורשה – התלויים באזור הגיאוגרפי ומזג האוויר ובאופי האוכלוסייה. צבע השיער נקבע על פי פיגמנט המלנין וכך קורה שלחלק מהאוכלוסייה יש שיער שחור כפחם, חום, כתום, צהוב דרך האפור ועד לצבע הלבן. יש לומר כי עקב ירידת פיגמנט הצבע בשיער, יש בני אדם ששיערם נוטה להאפיר ולהלבין כתוצאה מההזדקנות.

מאחר ואנו כבני אדם רואים בשיער כאות, סימן זיהוי נושא זימון תורים למעצבי שיער נעשה קריטי לאוכלוסיות מסוימות. אם אלו הנשים שמאוד חשוב להן המראה, אזי זימון תורים למספרה יהיה מספר אחת ביומנן, ואם אלו הגברים שהמראה החיצוני מאוד חשוב אזי זימון תורים למספרות לפני פגישה חשובה יהיה קריטי לעיצוב השיער והזקן.

על מנת להקל הן על הנשים והגברים החפצים במראה עדכני ומעוצב, פיתחנו תוכנת זימון תורים למעצבי שיער אשר מאפשרת הן ללקוח והן לבית העסק אפשרות זימון תורים למספרה או זימון תורים למספרות שונות.

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)