איזי ביזי תוכנה לניהול העסק 

תחום ניהול מכוני יופי, מספרות ומעצבי שיער הינו יחסית תחום חדש לעומת ניהול עסקי של חברות בתחומים ותיקים אחרים. רוב מכוני היופי הינם עסקים קטנים יחסית, ועל פי הסטטיסטיקה בשנה הראשונה הסיבה העיקרית לנפילת עסקים אלו הינה בעיקר תזרים המזומנים. לכאורה, למרות מקצועיות הספר או מעצבת השיער והתחושה או הנראות שנכנס כסף העסק נסגר או ייסגר דווקא בשל ניהול כושל ולא בשל ידע ומקצועיות בתחום. ולכן באה לעזרתנו איזי ביזי תוכנה לניהול העסק המספקת מספר פרמטרים עיקריים:

א.      ניהול תזרים מזומנים – גביית כספים נוחה וקלה תוך עבודה מול מערכות המסחר הנפוצות בשוק.

ב.      ניהול העברות כספים וחשבון הבנק – מעקב הכספים המועברים בין חשבונות הבנק והעסק.

ג.       ניהול נכון מול רשויות המס, ספקים, בנקים, לקוחות – מעקב אחר דוחות מס הכנסה, הצעות מחיר והתכתבויות בהתאם.

ד.      עבודה מול ספקים – ניהול מערך המלאי, התכתבות, כמויות, הזמנות וכד'

ה.      מחשוב – זהו בעצם ההיבט החשוב ביותר, במקום ניירת, פתקים וקבצים מפוזרים, תוכנות ייעודיות לכל תחום היופי כמו תוכנה לניהול העסק למכון יופי ; תוכנה לניהול העסק למספרה ותוכנה לניהול העסק למעצבי שיער יסייעו בכל תחום כנדרש.

ו.        פנסיה, קופות גמל, חסכון – ניהול ממוחשב למיצוי מירבי של קרנות הפנסיה והחיסכון עד למועד הפנסיה.

ז.       ביטוח לאומי, ביטוח – בקרה ממוחשבת על תשלומי הביטוחים הן לביטוח לאומי והן לביטוחים אישיים ואחרים.

אם ניקח לדוגמא את עולם המספרות, תוכנה לניהול העסק למספרות תספק מידע ובקרה החל מכמות הלקוחות, פרטים, מעקב תורים, העדפות, מי הספר שביצע את המלאכה, ציוד שנעשה בו שימוש, חומרים; מעקב אחר מלאי מספריים, מכונות תספורת, מברשות, מסרקים ועד לתהליך התשלום מזומן או אשראי, תשלומים ומעקב אחר תזרים המזומנים.

אם כך לסיכום, תוכנה לניהול העסק למכון יופי מאפשרת לבעל או בעלת העסק לעקוב ולבקר אחר מספר מרכיבים כמו: תהליך פיננסי (הוצאות / הכנסות), ניהול לקוחות וספקים, ניהול המלאי מהצורך דרך השימוש ועד ההזמנה וקבלתו. תוכנה לניהול העסק למעצב שיער מאפשרת קבלת תמונה מלאה על הלקוח, העובד שטיפול בו דרך המוצרים שנעשה בהם שימוש ועד הזימון לטיפול הבא.

אנו באיזיביזי מספקים תוכנות ייעודיות לכל ענפי היופי (תוכנה , ליווי והדרכה):

תוכנה לניהול העסק למספרות

תוכנה לניהול העסק למעצבי שיער

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)