קופה חכמה לניהול ומינוף המכירות!

קופה היא כבר מזמן לא רק קופסה לעודף. בנוסף לחווית תשלום נוחה ויעילה, בקופה של איזי ביזי תוכלו לנהל חברויות מועדון, כרטיסיות ומנויים, ולפנקם בהנחות או בניקוד מצטבר. את החשבוניות תוכלו להדפיס במקום ו\או לשלוח במייל, והקופה תצבור מידע שיעזור לכם לקדם את העסק.

צבירת מידע ע"י שימוש פשוט

כל מכירה היא מידע חיוני להתקדמותו של העסק. מי הלקוח? מהם השירותים והמוצרים? מי העובדים שביצעו? כמה הנחה ועל מה? על כל השאלות האלו ועוד תוכלו לענות בקלות על ידי שימוש בקופה הממוחשבת של איזיביזי. כשכל הפעולות בעסק עוברות דרך מקום אחד, המידע מתחבר בקלות לטובתכם. 

ממשק קל ומהיר

מעמד התשלום חייב להיות קל וזריז, במיוחד בעסקים עמוסים. הרבה בעלי עסקים נוטים להיתקע עם שיטות ישנות לתשלום, רק כי הם רגילים להן, אך בטווח הארוך אלו מבזבזות להם המון זמן, אנרגיה ומידע שהולך לאיבוד. המטרה שלנו היא להקל ולא להעמיס, לכן עיצבנו את הקופה בשבילכם באופן הכי פשוט, נגיש ומהיר שאפשר, עם ממשק חדשני של איזי ביזי, חיפוש מהיר ויעילות מקסימלית במעבר בין היומן והשירותים לקופה.  

ניהול מנויים

מנויים, סדרות או כרטיסיות - איך שלא תקראו לזה, זוהי דרך נפלאה למשוך את הלקוח ולייצר המשכיות. היתרונות ברורים: לרוב העסק מקבל את הכסף מראש, הלקוח חוזר לעתים תכופות יותר ונוצרת אפשרות להגדלת המכירה, מאחר וכבר שילם על השירות. דרך הקופה של איזי ביזי תוכלו לייצר בקלות מנויים ולעקוב אחרי הניצולים שלהם, מבלי לפספס לקוחות ולהיכנס למצבים מביכים.  

חברויות מועדון

יצירת עניין והרגשה טובה אצל לקוחות קבועים גם כן חשובה מאוד, ולכן איזי ביזי יצרה עבורכם כמה מודלים דינמיים איתם תוכלו להתנהל מול הלקוחות: חברות מועדון המקנה אחוזי הנחה, ניקוד מצטבר ברכישות, או חבר מביא חבר. זוהי דרך מעולה לפנק את הלקוחות הקבועים שלכם, וכך לדאוג שיישארו תמיד אתכם.  

ניהול מלאי

איזיביזי יודעת לנהל מלאי בצורה חכמה. לאחר שהכנסנו עדכון כמויות ראשוני, המערכת תעקוב באופן מסודר אחרי המלאי הקיים ותעזור לנו לשמור על סדר בעסק; בקופה תופיע התראה על מוצרים שנגמרו ובמקרה של ניסיון לעדכן מלאי בצורה שסותרת את הספירה - המערכת תבקש מכן להצמיד לעדכון מספר חשבונית כדי שתוכלו לעקוב בכל רגע נתון אחרי שינויים שנעשו במלאי. 

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)