עסקים קטנים ובינוניים בעולם הטכנולוגי 

איך יכולה הטכנלוגיה לתרום גם לעסק שלנו

בישראל, כמו ברוב מדינות העולם כיום, רוב רובו של המשק מונע באמצעות העסקים הקטנים והם חשובים ביותר לכלכלה הישראלית. עסקים קטנים ובינוניים מהווים 99% מהעסקים בישראל, מעסיקים כ-70% מכלל העובדים במגזר העסקי ואחראים לכ-65% מהתוצר העסקי.

שוק העסקים הקטנים, בשונה מהשוק הצרכני (עסק-לעסק), הוא שוק בעל כמות גדולה של לקוחות קצה, עם צרכים ורצונות שונים ומגוונים, המביאים איתם אתגרים עסקיים וניהוליים.. לא רק זאת, אלא שגם ההגעה לאותם לקוחות אינה פשוטה, אם כי כמובן שאפשרית!

אם בעסקים גדולים ישנו בעל תפקיד האחראי על כל מישור בעסק, כגון עובדים, פגישות, לקוחות, רכש, מלאי ואחרים, הרי שברוב העסקים העסקים הקטנים, כלל התפקידים מתנקזים לאיש אחד – בעל העסק, את או אתה. הסיבה לכך היא שבד״כ עסקים קטנים אינם מייצרים די משאבים כלכליים שיכולים להצדיק כוח אדם כה יקר.

ברור שצורכי העסק הקטן לא נעלמים (ואף מתגברים) וכוח האדם הדרוש אינו בר השגה ולכן, כדי לגשר על הפער הזה עסקים קטנים רבים בשנים האחרונות, עושים שימוש מוגבר בטכנולוגיות מתקדמות שנותנות מענה לחלקים רבים בצרכי העסק.
ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לכם לשנות בצורה מהותית את דרך ההתנהלות ולהוביל אתכם לשיפור בתחומים רבים בעסק ועלותה נמוכה עשרות מונים..
בנוסף, כאשר היא נבחרת בקפידה, היא מתאימה לצעירים ומבוגרים כאחד.

אז כיצד אתם יכולים ליצור לעצמכם הזדמנויות לשיפור דרך ההתנהלות הטכנולוגית שלכם בקלות ובעלות נמוכה? הנה מספר טיפים חשובים לבחירת המערכת:

מערכת אחת

למידת מערכת חדשה אינה תהליך קל, העדיפו מערכת אחת (One-Stop-Shop) על פני מערכות רבות. יתרה מכך, מערכת אחת שמכילה את כלל המידע יכולה לשלב כוחות ולהעניק עוצמה שלא קיימת במערכות מבוזרות. לדוגמה, באיזיביזי מערכת הקידומים עושה שימוש במידע הנצבר בקופה ולכן יכולה לשלוח הודעה פרסומית רלוונטית רק ללקוחות שרכשו מוצר מסוים או קיבלו שירות ספציפי. כמו כן, ע״י שימוש במידע הנאגר ביומן הפגישות, היא תעזור למצוא לקוחות שעלולים לעזוב.

ניהול חיי לקוח- חכם אך לא מסובך

כיום, ישנן בשוק מערכות ניהול לקוחות (CRM) רבות בעלות יכולות מעניינות ומגוונות. עם זאת, חלקן הארי של היכולות הללו אינו רלוונטי לעסקים קטנים ובשל היותן מערכות גנריות, ממשק המשתמש עמוס ומקשה על שימוש באותן יכולות. בחרו מערכת שתאפשר לכם גישה קלה לפרטי הלקוח ותחשוף בפניכם את המידע הרלוונטי ביותר ואת סט הפעולות שיקדם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

זמינות מכל מקום

את רוב הזמן שלנו בין כותלי העסק, אנו מבלים בפעילות שוטפת ומתן שירות ללקוחותינו היקרים.
ולכן למרות שהתבוננות במדדי העסק היא פעולה מהותית וחשובה, כל זמן שאנו שוהים בעסק, תמיד נישאב לדרישותיו המידיות השונות. ולכן גישה למערכת מכל מקום תאפשר לנו להתבונן בעסק, כשאנחנו לא נמצאים בו פיזית.
לא רק זאת ועוד הפעולות שכובלות אותנו בעסק, או דורשות אינספור פתקי נייר כשאנחנו מחוץ לעסק יכולות להיעשות גם מהנייד או הטאבלט. כך לדוגמה, גם אם הלקוח מתקשר כשאנחנו מחוץ לעסק, ניתן יהיה לקבוע פגישה שתסונכרן בזמן אמת עם איזי ביזי.

 

חדשנות על פני כמות

כיום, לקוחותינו מבלים זמן רב ברשתות חברתיות ובעולם הוירטואלי בכלל ולכן ניתן להקל עליהם ולהעשיר את המידע הנצבר בעסק על ידי שימוש חכם ברשתות החברתיות. כך לדוגמה באיזי ביזי נצרף את לקוחותינו דרך פייסבוק.
פרט לרשתות החברתיות נצבר מידע רב ויקר ערך גם במערכת הניהול עצמה. כך לדוגמה ישנן מערכות
חדישות המאפשרות מיטוב חלקים רבים בהתנהלות העסק על ידי שימוש באותו מידע.
ישנן אינספור דוגמאות לשימוש חכם במידע כגון:
התאמה חכמה של זמני השירותים ביומן, תיוג חכם של לקוחות, זימון תורים מהיר על ידי הלקוח ועוד רבים.
 
אז בצעו מחקר, בחרו את המערכת שתתאים לכם באופן הטוב ביותר. אבל חשוב מכך אם העסק עדיין לא ממוחשב זה בדיוק הזמן לעשות זאת.
צאו לדרך!

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)