נותנים לך, תיקח 

בפני עסקים קטנים עומדים אתגרים רבים, מדינת ישראל מנסה להקל ולקדם עסקים אלו

עסקים קטנים הם המנוע העיקרי של המשק הישראלי.
נכון ל-2017, ישנם כחצי מיליון עסקים קטנים ובינוניים והם מהווים 99% מהעסקים במדינה. בנוסף עסקים אלו מעסיקים 60% אחוז מכלל הבוגרים בישראל.
עם זאת, בפני עסקים אלו עומדים אתגרים רבים, שלעתים אף גורמים לסגירת דלתות העסק לאחר תקופת זמן קצרה. בשל כך, מדינת ישראל מנסה להקל ולקדם עסקים קטנים והבנה ומימוש ההטבות הניתנות יהווה נקודת חוזקה נוספת.

בפרט מדינת ישראל מתמקדת באתגרים הבאים:

הקטנת הנטל הרגולטורי והתאמתו לעסקים קטנים ובינוניים
עידוד לחיסכון ובפרט נתינת הטבות במס כדוגמת קרן השתלמות.
הגדלת היקף האשראי הניתן לעסקים קטנים גם ישירות דרך הבנקים.הגדלת הרכש המקומי מעסקים קטנים והעדפתו על יבוא.

הלכה למעשה, ליקטנו עבורכם דרכים ממשיות למינוף הסיוע מהמדינה:

הלוואה בערבות מדינה!

הלוואה בערבות מדינה עלולה להישמע כמילה גסה, וככזו עלולה לגרום להרתעה.
מה שרוב העסקים אינם יודעים הוא שהמדינה יכולה להעניק לכם הלוואה של עד 500,000 אלף שקלים והכל בהליך קצר יחסית ויעיל.
הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה מציעה לכם הזדמנות לקבל הלוואה בנקאית לפיתוח העסק בביטחונות נמוכים משמעותית מהנדרש במערכת הבנקאית.
יתרונות התכנית: אין צורך בתשלום לגורמים מתווכים, הנחות משמעותיות בכל הנוגע להכנת תכניות עסקיות בסניפי המעוף של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, ריבית שוק נוחה, פריסת תשלומים ל- 5 שנים, אישור בקשות מהיר, אפשרות לדחות את התשלום הראשוני בחצי שנה ניתן להגיש את הבקשה באופן עצמאי.
כדי לספק את המידע הדרוש לקבלת ההלוואה יש לספק נתונים כספיים על העסק, לדוגמה איזי ביזי מאפשרת להפיק דו"ח תקבולים אחוד בצורה קלה ומהירה.

למידע נוסף

1 ליווי בדרך אל המימון!

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים תסייע לכם בהקמת תכנית עסקית ותקדם אתכם אל גיוס ההון הראשוני שלכם, באמצעות ליווי מקצועי בפניה לקבלת מימון. במהלך התכנית מומחים בתחום יבחנו את נתוני העסק שלכם, במסגרת ההדרכה תקבלו כלים לאיך להציג את עצמכם ואת העסק שלכם על מנת לקבל מימון. שירות זה יעניק סיוע בקבלת מימון מקרנות ייעודיות לטובת השקעה ואו מתן הון חוזר מה שיאפשר לבעל העסק להוציא לפועל את התכניות העתידיות שלו בעסק.

למידע נוסף

ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים

התנהלות עסק היא התנהלות מורכבת ולא קלה לביצוע ולפעמים ההבדל בין הצלחה וכישלון העסק שלך הוא בייעוץ נכון והכוונה מקצועית מקיפה. הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים התאימה עבורכם בהתאם לצרכים, האילוצים והשאיפות שלכם, תכנית ייעוץ שתעניק לכם מיפוי מקצועי של צרכי העסק, ליווי אישי ועסקי על ידי מיטב היועצים בשוק. שירות זה ניתן ברחבי הארץ – צוות היועצים ילווה אתכם בהקמת העסק החדש או הקיים, יסייע לכם בחיזוק היכולת לשרוד ולצמוח, יציע תהליכי התייעלות בארגון ויכוון אתכם לשיווק העסק, הרחבת מאגר הלקוחות, ופיתוח של קהלי יעד חדשים.
כחלק מהייעוץ וההכוונה תעברו תהליך התבוננות מעמיק בהתנהלות העסק ואופן ניהול חיי הלקוח. שימוש בתוכנה לניהול העסק יעזור לכם פלאים. כך לדוגמה במערכת איזי ביזי ניתן לפלח את סוגי הלקוחות השונים, תדירות הופעתם בעסק וסל המכירות והשירותים.

למידע נוסף

 

מסלול יזמים

אם כל חלומכם הוא להקים עסק, כל מה שנשאר לכם לעשות זה להבין איך עושים זאת נכון. הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מסייעת לכם לתכנן ולהשלים את התהליך לפתיחת עסק גדול ומשגשג. מי שימצא מתאים לתכנית זו יקבל תכנית הכשרה מושקעת ביותר עם קורס ייעודי של 56 שעות במטרה לעזור לכם להכיר את העולם העסקי על בוריו ולהקנות לכם כלים ומיומנות לפתיחה וניהול העסק בעולם העצמאי. במהלך הייעוץ יבחנו מיטב היועצים את הרעיון העסקי שלכם לעומק, יינתן סיוע ליזם לתכנן את הקמת העסק ולהבין את כלל הפעולות הנדרשות ממנו להמשך.
התכנית מתאימה לבעלי רעיון לעסק חדש ולבעלי עסקים המרגישים כי פעילותם מקרטעת והם צריכים עזרה להצעיד את העסק צעד אחד קדימה.

למידע נוסף

 

אז קדימה, אל תשאלו מה אתם יכולים לעשות עבור המדינה
תשאלו מה היא יכולה לעשות עבורכם!

סוף שבוע נעים!

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)