סוף סוף זה קרה! תקן EMV כאן!

אלו מאיתנו שביקרו בחו"ל בשנים האחרונות (לפני עידן הקורונה כמובן) כבר נחשפו לשיטה החדשה בה הלקוחות מכניסות את כרטיס האשראי למסופון בעצמן, מקישות את הקוד הסודי וברגע שהעסקה אושרה החשבונית יוצאת מהמחשב. איזיביזי מודעת לחשיבותה של סליקה מאובטחת ותומכת בצורה מלאה בתקן החדש, כך שתוכלו להמשיך לסלוק בשקט תוך שמירה על טובת העסק (והלקוחות).

אבטחה לפני הכל

התקן החדש מגדיל משמעותית את רמת האבטחה בעסקאות האשראי וזאת ע״י שימוש בצ׳יפ חכם לקריאה אלחוטית (הלקוח מקרב את הכרטיס למכשיר - אין מגע פיזי) או ע״י חיוב הלקוח בהזנת קוד סודי.  חיוב הזנת הקוד הסודי הוא תלוי עסקה ונקבע ע״י חברת האשראי בעת ביצוע העסקה. בכל מקרה הרווחנו! עסקה בטכנולוגית EMV מורידה דרמטית את הסיכוי להכחשת העסקה  ובנוסף הפעולה מתבצעת ע״י הלקוחה בעצמה, דבר שמונע מגע (קורונה!), טעויות, וכן כרטיסים שנשכחים בעסק. 

מסופון נייח

מחובר ישירות לראוטר.  היתרון במסופון נייח הוא שמובטח לנו חיבור יציב יותר (כל עוד האינטרנט עצמו תקין ועובד) ללא ניתוקים עקב בעיות קליטה, לא חשוב היכן הקליניקה שלנו ממוקמת.  החיסרון: מחייב אותנו למקם אותו קרוב לראוטר. במידה והראוטר לא יושב קרוב לעמדת התשלום (המחשב, במקרה שלנו) נאלץ לגשת אליו בכל פעם שנרצה לחייב לקוחה. 

מסופון נייד

מסופון אלחוטי שעובד על קליטת WIFI (ממש כמו הטלפונים שלנו).  היתרון: ניתן למקם בכל מקום בחדר ואפילו להגיש ללקוחה ישירות לעמדת הטיפול, הכל יותר אסתטי ובלי כבלים שעושים בלאגן בעין.  החיסרון: יש יותר סיכוי להפרעות בקליטה, בעיקר אם הראוטר שנמצא בעסק ישן ו/או ממוקם באזור עם קליטה בעייתית (למשל: ממ"ד או מרתף) 

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)