עשר המכות גרסת עולם הבריאות והיופי - חלק א' 

איזיביזי מציגים: לכל מכה פתרון!

פסח מגיע ומביא עמו אווירה חגיגית, אביבית ו… עומס בעסק.

בהתאם לכך אספנו עבורכם את עשר המכות – גרסת עולם הבריאות והיופי, וכמו שאנחנו אוהבים ויודעים – עם איזיביזי, לכל מכה יש פתרון!

מכת איחורים

לאיחורים יש השלכות על המשך היום. לקוחה שמאחרת תגרום לעיכוב שעלול להימשך לאורך כל היום במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב תעבדו בלחץ כדי לפצות על הזמן. הלקוחה תרגיש את זה, התוצאה יכולה להיות פחות מדוייקת, כולם מפסידים.

איזיביזי מציעה מספר פתרונות: תוכלו להחליט על מרווח קבוע בין הפגישות (ליתר בטחון), לנסח בעצמכם תזכורת אוטומטית שתשלח יום לפני התור ואפילו לבקש מקדמה על הטיפול

מכת רואי החשבון

אנחנו אוהבים אותם, אבל אין ספק שמדובר במכה.

סוף חודש, רואה החשבון מבקש סיכומים, חשבוניות, דו"חות, גרפים, ניתוח מכירות, שעות עובדים…

לפעמים זה נשמע לנו כמו סינית.

במקום לצלם, להדפיס, לאסוף ולהוציא שליח, איזי ביזי מאפשרת לכם לשלוח את כל הדו"חות הרלוונטים ישירות למייל שלו בלחיצת כפתור!

מכת אכלו לי שתו לי

קל לדעת מתי הלקוח יוצא מבית העסק שמח ומרוצה, אבל מה קורה אם היתה לו חוויה פחות חיובית?

לא תמיד הוא ישתף באותו הרגע – אם בכלל (מסיבותיו שלו).

במקרה ה"טוב" איבדתם לקוח אחד. במקרה הרע, הוא ישתף אחרים מבלי שתהיה לכם האפשרות לדעת או להגיב, וכך יצא מצב שאיבדתם מספר לא מבוטל של לקוחות פוטנציאלים.

מה עושים? פשוט מאוד:

משתמשים במשובים!

עם איזי ביזי תוכלו לשלוח ללקוחות משוב קצר, צבעוני וקליל באופן אוטומטי לאחר כל פגישה, דבר שיאפשר לכם לעקוב אחר שביעות הרצון של הלקוחות בזמן אמת ולהתייחס במידת הצורך.

כל המשובים שמולאו נשמרים אצלכם במערכת, כך שתוכלו להישאר מעודכנים בכל רגע נתון.

מכת הסתיו הארוך

לקוחה קבועה לא ביקרה בעסק מספר חודשים? כשיש לכם מאות ואף אלפי לקוחות לא פשוט לעקוב אחרי כמות הביקורים. אנחנו אומרים: אל תוותרו על אף אחת!

מערכת הקידומים החכמה שלנו תוכל לאתר את הלקוחות הקבועות שנטשו ותאפשר לכם לשלוח הודעה אישית לכל אחת מהן. מעדיפים להתקשר? ייצאו את הרשימה לקובץ אקסל מפורט שכולל את שמות הלקוחות ומספרי הטלפון שלהן, והתחילו לחייג!

מכת עובדים כל יכולים

מכירים את זה שבתוך עומס של טלפונים לא שמתם לב וקבעתם ללקוחה פדיקור אצל מטפלת שעושה רק מניקורים? ומה עם הפעם ההיא שלקוח הגיע לטיפול פנים והחדר כבר היה תפוס עם טיפול לייזר?

יכול לקרות, לא נעים.

איזיביזי מאפשרת גם שיוך של טיפולים מסוימים לעובדים ספציפיים וגם שליטה בעמדות ו/או חדרי טיפול, ובכך מונעת אפשרות של טעויות ברגעי לחץ או חוסר ריכוז!

העובדת עושה רק פן? מהמם! המערכת תמנע מכן לקבוע לה תורים לצבע או תספורת.

חדר הטיפולים תפוס? אין שום בעיה, מראש לא תוכלו לקבוע בו טיפול עד שיתפנה!

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)