הזמנת תור 2.0!

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מאפשרים ללקוחותיהם לקבוע את התור בעצמם בצורה מקוונת. למה זה טוב? להכל! חשבו על הזמן שלוקח לכם לקבוע תור ועל כמות הלקוחות שתמיד מתקשים למצוא זמן נוח, חשבו על הידיים שלכם שבאותו זמן עושות 20 דברים אחרים וחשוב מכל, חשבו על הראש שמתפנה לתת שירות (או כל דבר אחר). אנחנו באיזיביזי רואים גם כן את היתרונות הרבים בדבר ולכן הוספנו מערכת לזימון תורים המאפשרת ללקוחות שלכן לקבוע את התור בעצמם, בכל שעה ובקלות.

שליטה מלאה כולל אישור

איזי ביזי מודעת לחשיבות של ניהול יומן בצורה נכונה ולכן היה לנו חשוב לאפשר לכן להגדיר את זימון התורים לפי מה שנכון לעסק שלכן. זמינות תורים, בחירת מטפלים, שעות בהן ניתן לקבוע תור (וכאלה שלא), רשימת טיפולים מותאמת אישית וכמובן האפשרות לאשר בעצמכן את התור בקליק אחד, אם תעדיפו -   יש לכן שליטה מלאה על ההגדרות והכל בסנכרון מלא מול המערכת! 

אלגוריתם חכם

מערכת זימון התורים של איזי ביזי היא מערכת לומדת. האלגורתים מתחשב בכל האילוצים שתבחרו להוסיף (ואתם ממש לא חייבים!), אך מייצר גם אילוצים בעצמו. כך לדוגמא הוא ינסה להתאים את התור הכי מתאים ללקוח בהתאם לתורים הקודמים שלו, יתעדף תורים בשעות עמוסות פחות מבחינת העסק, יאחד מקבצי תורים ויחלק עומסים לפי עובדים ויפעיל עוד אסטרטגיות רבות וחכמות כדי להתאים את התור הטוב ביותר גם ללקוח וגם לכם. 

נוח ומהיר ללקוחות

הזמנת תור מעולם לא היתה פשוטה יותר! בית העסק מפרסם לינק יחודי לו בכל מקום שירצה - אינסטגרם, פייסבוק, באתר או בכל מקום אחר (או בכולם יחד!). כל מה שנשאר ללקוחה לעשות זה להיכנס ללינק (ללא צורך בהורדה של אפליקציה!) בכל שעה שבא לה, לבחור את השירותים ומועד התור המתאימים לה, ויש לה תור! וכמובן, גם כשהלקוחה הזמינה בעצמה את התור וגם אם קיבלה הודעת אישור - איזיביזי עדיין שולחת תזכורת עם אישור הגעה באופן אוטומטי! 

זמינות גבוהה יותר ליחס אישי במקום

איזי ביזי ממשיכים לעשות הכל בשביל לאפשר לכן לתת את השירות הטוב ביותר. כשהלקוחות קובעות את התור בעצמן אתן פנויות להשקיע את כל תשומת הלב במי שנמצאת אצלכן בטיפול, בלי שיחת טלפון שנכנסת כל מספר דקות או דיונים שלא נגמרים בוואטסאפ! 

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)