מאגר לקוחות ויזואלי, נוח ויעיל

מאגר הלקוחות הוא הגרעין של העסק. אחת המטרות העיקריות שהצבנו לעצמנו כשפיתחנו את איזיביזי, היא לשפר את הקשר של העסק עם הלקוחות שלו. עם התוכנה שלנו, ממבט חטוף בכרטיס הלקוח\ה תוכלו לדעת כל מה שאתם צריכים, ויותר.

הזנת פרטי הלקוח מפייסבוק

בשביל להקל על התהליך של הוספת הלקוח למאגר, ובכל זאת לדלות כמה שיותר פרטים באיזי ביזי פיתחנו שיטה ייחודית לצירוף לקוחות באמצעות פייסבוק. בפעולה אחת, קלה ופשוטה, תוכלו לקבל פרטים מלאים על הלקוח הכוללים תמונה, קישור לפייסבוק, כתובת מייל ותאריך יום הולדת. מלבד הנוחות, יש לפטנט הזה עוד יתרון: בסיומו הלקוח מובל ישירות אל הדף העסקי שלכם - זמן מצוין לשכנע אותו לעשות לכם לייק. כך גם הרווחתם לקוח חוזר, וגם קודמתם בזירת הפה לאוזן הכי אפקטיבית היום - הפייסבוק.  

ציר זמן מסודר ונקי

עם הזמן תוכנת איזי ביזי תאסוף המון מידע על הלקוחות שלכם. כדי שהמידע הזה יוכל לשמש אתכם בצורה הטובה ביותר, סידרנו אותו בסדר כרונולוגי, כשהסטטיסטיקות החשובות מודגשות ויש לכם אפשרויות לסינון. כך תוכלו בקלות לראות מתי הלקוח ביקר אצלכם, כמה הוציא, על מה ואצל איזה עובד. מעבר לזה תוכלו להוסיף לציר הזמן תמונות ולכתוב טקסט מסוגנן משלכם, כדי להדגיש פרטים חשובים שיעזרו לכם בעתיד.  

הכל במקום אחד

היתרון העיקרי של מאגר הלקוחות שלנו הוא הקישור לקופה וליומן. כך המידע על הלקוח נצבר בצורה אוטומטית, וכל מה שנשאר לנו לעשות הוא להציג אותו בצורה יפה. בפעם הבאה שלקוחה תתקשר לברר מתי הפגישה הבאה שלה, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לכרטיס שלה ולראות. כך גם כשהיא תרצה לברר מתי ביקרה לאחרונה, כמה כסף הוציאה או כמה טיפולים נותרו לה במנוי. עם איזיביזי, הכל יהיה זמין לכם ממקום אחד, ובקלות. 

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)