היומן של איזי ביזי מותאם לצרכיך!

ניהול יומן עסקי זו משימה מסובכת. אילוצים כמו העדפות הלקוח, סידור העובדים, חלוקת החדרים, סוג הטיפול ועוד, מקשים על יצירת סדר יעיל בעבודה. בעבודה עם יומן ממוחשב תהליך קביעת הפגישה נעשה הרבה יותר קל ופשוט. כל המשתנים שאתם צריכים לקחת בחשבון נמצאים במסך אחד, בתצוגה נעימה ונוחה לשימוש. היומן יחסוך לכם זמן על ידי תכנון מסודר של הפגישות, הפיכת פעולות כמו שליחת תזכורת ללקוח לאוטומטיות, ויציאה מהירה לתשלום בקופה. מעבר לזה, היומן אוסף מידע רב מבלי שתצטרכו לעשות דבר. המידע הזה הוא הבסיס לתוכנה שלנו, ולקידום העסק שלכם.

תצוגה מותאמת ודינמית

באיזי ביזי תוכלו לשלוט כיצד מוצג היומן. בנוסף לתצוגת ברירת המחדל בה תבחרו - יומית, שבועית, לפי עובדים או לפי חדרים - תוכלו לצפות בו בהצלבה עם מידע נוסף כמו סטטוס הפגישה עם הלקוח או מי העובד המבצע. לדוגמא, אם תרצו לראות לו"ז שבועי רק של עובד אחד, באיזיביזי ניתן לעשות זאת בלחיצת כפתור. כך תוכלו לנהל את יום העבודה בצורה הכי נוחה בשבילכם!  

תזכורות אוטומטיות ללקוחות

יומן מסודר ויעיל הוא יומן ללא ביטולים וחורים מיותרים. כמה זה מבאס כשלקוח שוכח שקבע תור, ואתם או עובד שלכם צריכים לחכות שעה ללקוח הבא? בשביל לא להסתמך על האחריות של הלקוחות, עם איזיביזי תוכלו לשלוח תזכורות באמצעות מסרונים באופן אוטומטי, ולהגדיר אותן באופן שיהיה הכי נוח ואפקטיבי בשבילכם. כך יוצרים סדר יום יעיל ורווחי! 

ניהול משאבים וסידור עבודה

אחד האתגרים המרכזיים בניהול עובדים הוא שיבוץ נכון שלהם ביומן מראש. רק כך ניתן למנוע כאוס מיותר בסידור העבודה ובקביעת הפגישות. עיצבנו את היומן כך שתוכלו גם לקבוע סידור עבודה קבוע לכל אחד מהעובדים, אבל גם תמיד לערוך מחדש את המשמרות על גבי היומן עצמו. בנוסף, איזי ביזי תאפשר לכם להגדיר מראש אילו שירותים רשאי כל עובד יכול לעשות, ולחלק את העבודה לחדרים כדי למנוע בלבול בזמן העבודה.  

ניהול סטטוס הפגישה

בבתי עסק בהם מתרחשות פגישות בתדירות גבוהה יחסית, חשוב לעדכן את סטטוס הפגישה כדי לא ליצור חורים והתנגשויות. אבל כדי לא לתקוע את התהליך כולו, זמינות ונוחות העדכון הן קריטיות. איזיביזי תאפשר לכן מעבר מהיר ופשוט לעדכן את מצב הפגישה - מרגע שנקבעה, הלאה אל תזכורת שנשלחה ואישור הגעה, עד הגעת הלקוח ולבסוף התשלום בקופה. כך תוכלו לשלוט ולהבין מה קורה בכל שלב בו נמצא הלקוח ביחס לפגישה שנקבעה. 

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)