טפסים מקוונים חתומים באופן דיגיטלי

טפסים הם חלק בלתי נפרד מהשגרה שלנו: הסכמי עבודה, חוזים, הצהרות בריאות, משובים ועוד. שימוש בטפסים מודפסים כרוך בלא מעט כאב ראש וניירת שלא נגמרת וזה מבלי שהתייחסנו לכמות העצים שנאלצים לשלם את מחיר הטופסולוגיה. מסך הטפסים החדש של איזיביזי מאפשר לכן ליצור כל סוג טופס שעולה על דעתכן אשר ישמר ישירות בכרטיס הלקוח באופן מקוון כך שתוכלו למצוא אותו מלא וחתום, בכל רגע נתון, מבלי שתצטרכו לחפש שעות במגירה.

עושים סדר בעסק

סוף לקלסרים, תיוקים וחיפוש שלא נגמר. כאשר הלקוח חותם, הטופס נשמר ישירות בכרטיס הלקוח שבמערכת תחת לשונית "טפסים". הגישה היא נוחה ומהירה, הכל מתועד, שמור ותקף משפטית. 

יצירת טפסים במהירות ובקלות

הצהרת בריאות מורחבת, חוזה עבודה, סקר שביעות רצון, טופס קורונה - בין אם בחרתן להשתמש באחת התבניות שלנו ובין אם בחרתן לבנות טופס מאפס, איזי ביזי מאפשרת לכן ליצור טפסים במהירות וביעילות. את הטפסים ניתן לערוך ולשנות בכל רגע נתון כמו גם לקבוע להם תוקף (חד פעמי/חודשי/שנתי). 

התאמה מדויקת לצרכי העסק

מעוניינות לשלוח ללקוחות סקר שביעות רצון כל ארבעה חודשים? מה לגבי שיוך טופס מסויים לטיפול ספציפי? איזיביזי עוזרת לכן לעבוד בצורה יעילה ע"י שליחת טפסים ללקוחות באופן אוטומטי לפי הצורך המדויק לעסק שלכן! 

הנוחות בשליחה הישירה ותיוק בכרטיס הלקוח

אז איך בדיוק זה עובד? איזיביזי ממשיכה לפתח כלים נוחים ויעילים לשיפור העסק שלכן וגם הפעם, שמרנו על זה פשוט: כשסיימנו ליצור את הטופס נשמור אותו במערכת. משם, בהודעת טקסט, תשלחו אותו אל הלקוח (או הלקוחות). הלקוח יפתח את הלינק בטלפון, ימלא את הטופס, יחתום וישלח אותו חזרה אליכן. מאחר שהטפסים נשמרים באופן אוטומטי בכרטיס הלקוח, תוכלו לעקוב, למצוא ואפילו להדפיס אותם (במידת הצורך) בקלות. 

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)