צעדים קטנים בדרך לעצמאות גדולה! 

עצמאות היא מבורכת, אך גם מאתגרת. הנה כמה טיפים להצלחה גם כשמאתר!

פתחתם עסק משלכם? מזל טוב!
איזה כיף לכם! אתם הבוס של עצמכם, אלו שבוחרים איך סדר היום שלהם ייראה, מנהלי העסק, מקבלי ההחלטות..

אבל בינינו, האם אתם עצמאיים באמת?בניהול עסק יש לא מעט אתגרים שביכולתם לעכב את עצמאותנו העסקית ואת החירות הכלכלית אליה אנחנו שואפים.
לכבוד יום העצמאות, ריכזנו עבורכם כמה כלים שיעזרו לכם לצלוח את האתגרים הללו.

הקטינו את חוסר הוודאות

חוסר ודאות הוא אתגר שחווה כל עצמאי הפותח עסק. אין מסגרת קבועה, לא תמיד ניתן לנבא איך ייראה הלו"ז, כמה לקוחות יבקרו אצלי בעסק או מה יהיה השכר בסוף החודש..
אז מה עושים? יוצרים וודאות.
בנו לעצמכם מסגרת קבועה ככל הניתן. תכננו קדימה את הלו"ז שלכם, הגדירו מראש חופשים ומועדים בהם אתם חורגים משעות העבודה הרגילות שלכם.
שמרו על הלקוחות הקבועים שלכם. לקוחות קבועים מייצרים לנו הכנסה קבועה וביכולתם לסייע לנו ליצור וודאות, הראו להם שהם חשובים לכם.

איזי ביזי מאפשרת לכם לנהל את היומן שלכם ביעילות ולעקוב אחר הלקוחות הקבועים שלכם בכל רגע שתרצו. התוכנה שלנו מותאמת במיוחד לעסקים בעלי לקוחות חוזרים (מספרות, מכוני יופי וקוסמטיקה, קליניקות ועוד), ומאפשרת לכם לגשת בלחיצת כפתור לכל המידע אודות הלקוחות שלכם. באמצעות איזי ביזי, תוכלו לאתר מי לא היה אצלכם כבר תקופה, למצוא מי הם הלקוחות הכי רווחיים שלכם ועוד ועוד.

אל תיכנעו לשגרה

גם כשהעסק כבר "רץ" ורווחי, שאלו את עצמכם יום יום "מה עוד אני יכול לעשות כדי לקדם את העסק שלי?"
פנו זמן והשקיעו אותו בתכנון קדימה, בהגדרה של מטרות ויעדים לטווח הקצר ולטווח הארוך. הגדירו ביומן, אחת לתקופה קבועה, זמן בו אתם יושבים לבחון האם עמדתם ביעדים שהצבתם.

באמצעות איזי ביזי, תוכלו לבדוק מה מצב העסק במהירות בכל רגע נתון. כמה לקוחות חדשים הוספתי החודש? איזה מוצר שלי הוא הכי נמכר? כמה פגישות התבטלו לי השבוע? כל אלו ועוד המון מידע חשוב מחכה לכם בתוכנה שלנו.

אל תישארו מאחור

העולם מתקדם טכנולוגית בצעדי ענק.
דאגו להישאר מעודכנים והכי חשוב – לעולם אל תפחדו להתנסות! (גם אם מעולם לא פתחתם מחשב).
בחרו בכלים טכנולוגיים המתאימים לעסק שלכם, כאלו שיענו על כמה שיותר צרכים שלו. אם אינכם מנוסים טכנולוגית, בחרו כלים פשוטים ככל הניתן כך שתצליחו לנצל אותם עד תום וליהנות מכל האפשרויות המוצעות לכם.

איזי ביזי היא התוכנה החדשנית ביותר לניהול מספרות, מכוני קוסמטיקה, מרפאות, קליניקות ועוד. זוהי תוכנה בענן, ניתן לגשת אליה מכל מקום ובכל שעה. היא פשוטה מאוד לתפעול, מתעדכנת ללא הפסקה והכי חשוב – יש בה את כל מה שהעסק שלכם צריך: יומן, קופה, מאגר לקוחות, תזכורות, דוחות, קידומים ועוד.

היו סבלניים

תהליכים בעסק לוקחים זמן, התאזרו בסבלנות. לשאוף גבוה זה חשוב, אבל חשוב גם ליהנות מהדרך.

אנחנו באיזי ביזי כאן כדי ללוות אתכם, שלב אחר שלב, בדרך להצלחה ולעצמאות אמיתית. חג שמח!

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)