אביב הגיע, פסח בא. 

תקופה של התחדשות. תקופה של התבוננות פנימית.

חג הפסח הגיע! ניקינו את הבית, ניערנו אבק, סידרנו ארונות והוצאנו מהבית את כל מה שכבר לא צריך -בגדים, צעצועים, כלים וכל שיעשה לנו טוב וחגיגי לכבוד חג האביב.

אנו כל כך שונים האחד מהשני כבני אדם, כל אחד בעל ראייה שונה על החיים, כאלו שיכולת ההתקדמות שלהם היא פחות ויותר טובה מהאחר וכמובן לא לכל אחד יש את אותם המשאבים באמתחתו.

פרט לניקיון אחורי כל ארון ופינת כל מדף, במהותו, ניקיון הפסח הנו תהליך פנימי בו אנו בודקים את עצמנו ומחפשים את הדרך להיות כנים וטובים יותר עם עצמנו ועם הזולת
ימים אלו שלפני חג הפסח הם ימים המאופיינים בהתבוננות פנימית וניקיון פנימי, האביב מנקה אחריו את האוויר שהוא כבר לא צריך ומביא אתו רוח חדשה.

כל שנה אנחנו מתכוננים לחודש הפסח וכל שנה אנו מנסים להתעלות על עצמנו ולהתחדש טוב יותר. כמו בכל שנה, כוח נכבד מתהליך הניקיון מופנה לסביבת העבודה שלנו. האם הסדר דומיננטי מהבלגן?, האם יעילות מבקרת לעתים קרובות, ועד כמה הפוטנציאל הטמון בי ובעסק ממוצא?

לפני שתאמרו ״תמיד יכול להיות יותר טוב״, נסו לומר ״עכשיו יכול להיות יותר טוב!״. ישנן לא מעט דרכים בהם תוכלו לפנק את העסק שלכם. בחרנו שלוש שאינן גוזלות זמן רב וערכן רב:

חג שמח!

כאחד משלוש הרגלים ואולי הדומיננטי שביניהם, אנו נוהגים לברך באופן מיוחד את משפחתנו וקרובנו. למה שלא ננהג כך גם עם לקוחותינו?!

שיחת טלפון אישית ללקוח, שלעתים נראית אפילו מוזרה בימים אלו יכולה לעשות פלאים! לא יכולים להתקשר לכולם? לא נורא.

איזי ביזי תאפשר לכם לשלוח מסרון אישי ממספר הטלפון שלכם ולברך כל אחד מלקוחותיכם. כל שנשאר הוא לחשוב על הודעה נעימה.

זה הזמן!

החלק השלישי בניקיון הפסח הוא ניקיונו וחידושו של הגוף. תספורת חדשה, טיפול פנים, פדיקור ואחרים יהווה פינוק אמיתי ללקוחותיכם לאחר עומס הניקיונות וההכנות. כל שנשאר הוא להציע להם! בין אם בהטבת מחיר או יחס, איזיביזי תאפשר לכם בשלושה (וחצי) קליקים לשלוח מסרון (או מייל) רלוונטי בדיוק בזמן.

התבוננות פנימית

בוא נודה על האמת, איננו אוהבים ביקורת! אנחנו עוד פחות אוהבים אותה כשהיא מגיעה מעצמנו. אבל לא כל התבוננות חייבת להפוך לביקורת! בואו נביט בעסק שלנו ולפני שנבקר אותו נתבונן בו!
איזי ביזי חושפת מגוון רחב של דוחות פשוטים שיאפשרו לכם לראות כיצד התנהלתם בתקופה אחרונה. כמה לקוחות חדשים הכנסתם? ועל כמה אחרים שמרתם היטב, איזה שירותים דומיננטיים (כנראה שאתם ממש טובים בהם!) ואלו פחות, המוצרים שיורדים מהר מהמדף ואלו שתופסים אבק ועוד רבים אחרים.
אז קחו כמה דקות, אל תבקרו, רק התבוננו!

 

זהו!

אז בין אם אתם נעלתם את דלת העסק (בדרך לנתב״ג.. צאו עכשיו יש פקקים!) או את ארון החמץ (זה רק שבוע!), תיהנו מתחושת ההתחדשות בבית והביאו אותה אתכם כשאתם חוזרים לביתכם השני – העסק.

 

חג שמח!

התחברו ללקוח דרך האפליקציה שלנו

לשם קידום העסק שלכם אנחנו עושים שימוש בפלטפורמות שונות. כשמקשרים ביניהן התוצר הופך להיות יותר אישי לכל לקוח, ולכן יותר איכותי. שימוש באפליקציה של איזי ביזי תאפשר לכם גם יצירה קלה של תוכן, והתוצאה תהיה קידומים ומודעות אפקטיביים יותר. מידע זה כוח!

נשמע טוב? נסה אותנו. אנחנו כאן לכל שאלה.

Your Name (required)